23 mars 2011

Dagens 23 mars

Frukost
Havrekrossgröt med hallon, rostade solroskärnor & kardemummasocker. Havremjölk.
Hembakat bröd med ost, tomat, oregano.

Lunch
Rödbetor, småpotatis, palsternacka och du puy linser. Allt tillagat med rikliga och allt för stora mängder smör. Och så nån typ av inlagda tunt skivade morötter och fänkål. Bjudlunch på jobbet från Atmosfär

Middag
Snyggmat i form av tallrik med avocadoröra, ägg, sallad, bacon, hasselnötter med mera. Recept och bilder kommer imorgon. 

2 kommentarer:

  1. hej! å måste bara säga att jag gillar din blogg. den är fin och känns härligt avslappnad. spec. gillar jag bilderna där maten är upphackad på skärbrädan i små högar.
    nu måste jag fråga, känner nog inte till havrekross som något jag sett i matbutiken är det lättillgängligt? Vill testa gröten de verkar supergott!
    ha de fint, blogga på och gör min dag :)
    / Emma

    SvaraRadera
  2. Emma: Tusen tack för dina ord, det gör mig glad och får mig att vilja skriva ännu mer. Kul att du gillart!
    Saltå Kvarn har blå fina papperspåsar med havrekross och jag hittar det både på ICA och COOP. Lycka till.

    SvaraRadera